пʼятницю, 5 січня 2018 р.

Новорічне шоу для 5-8 класів 2018р.
( Звучить новорічна мелодія, виходять ведучі)
Фея 1: Здрастуй, білий, пухнастий, веселий сніжок!
Здрастуй, гостя – зима-чарівниця!
Викликай же на гірку нас всіх на лужок,
А мороз хай рум’янить нам лиця.
Новоріччя настало, вітаємо ми
Вас із радісним святом красуні-зими!
Ось і прийшло до нас свято, яке ми чекали так довго!

Фея 2: Це Новий рік!
Хай новий рій приходить в дім
В прикрасах ялинкових!
Хай буде більше в році цім
Днів сонячно-чудових,
Що плинуть тихо, як вода,
У щасті та надії.
В ці найчарівніші свята
Хай здійснюються мрії!

Разом: Друзі, ми від щирого серця вас вітаємо і, звичайно ж, традиційно чекаємо до нас в гості ...

Глядачі: Діда Мороза!

Фея 1: Обіцяємо, що свято вийде дуже веселим.

Фея 2: Ніхто не буде нудьгувати - це вже точно! Давайте зустрінемо Новий рік чудовою піснею!

Пісня____________________________________________________________

Несподівано на вечорі з'являються бандити, починає грати пісня
«Тому, що ми банда» групи «Дискотека" Аварія ".

Бандит 1: Ні, ну ви це чули взагалі? Так що тут відбувається таке?

Бандит 2: Ясно що, знову вони пісні ці свої співають, та хороводи навколо ялинки водять ...
Бандит 3: Шановні, а нічого ви не забули?

Бандит 4: Чи не розумієте? Ех, а ще школярі. Так, нас на своє свято ви не запросили.

Бандит 1: Прикро ... Ну, нічого, ми помстимося вам. Так, за мною банда!

           Ображені розбійники розбігаються з страхітливими криками. У залі з'являється Снігуронька під красиву новорічну мелодію.

Снігуронька: Ось іде Старий рік. Його змінює Новий. Як же багато чудових днів він принесе з собою. А наші турботи і печалі старий рік забере назавжди.

Фея 1: Здрастуй, наша дорога Снігуронька.

Фея 2: Як же довго ми чекали тебе!

Фея 1: Але де ж дідусь Мороз? Хіба ви не зустрілися з ним по дорозі на свято?
Снігуронька: Ах, по дорозі його вкрали якісь бандити. Я думала, що вони і мене заберуть. Тепер ніякого свята може і не бути. Хто ж дітей привітає, подарунки принесе?

Фея 1: Ну нічого, Снігуронька. Дід Мороз не раз з неприємностей цілим і неушкодженим вибирався.

Фея 2: І в цей раз все буде добре! Ну, а ми допоможемо. І обов'язково всі разом зустрінемо свято!

Фея 1: А поки що до вашої уваги  казка на новий лад «Колобок», а ми тим часом щось придумаємо, ніхто не зможе зіпсувати нам наше свято.
Казка «Колобок» 5 клас

Бандит 1: А ну забирайте свого Мороза! Ех, і бандит він виявився!

Бандит 2: Базікає стільки. Казки якісь розповідає. Я трохи не збожеволів!

Бандит 3: А палиця то, у нього якась ... Посох цей чарівний ... Ух, у мене боки досі болять ...

Бандит 4: Та й мішок цей непотрібний собі візьміть! Ми не все одно не можемо його відкрити (виносять мішок з подарунками).

Снігуронька радісно підбігає до Діда Мороза і обіймає його.

Снігуронька: З тобою все в порядку, дідусь?

Дід Мороз: Здрастуй, моя мила. Привіт дітлахи. Ти ба, як ви підросли! А я ось постарів зовсім, тепер не можу відрізнити правду і обман. Ось всякі непорядні люди і ображають мене.

Снігуронька: Ми покараємо їх дідусь, знатимуть, як псувати всім свято!

Фея 1: Я зараз як накажу їм: «Замри», і вони з місця не зможуть зійти.

Бандити: Ні! Ну, вибачте нас чи що! Адже ми теж хочемо новий рік відзначити!

Дід Мороз: Ох, ну залишайтеся. Ну досить! Що ж це я!
З Новим роком, мої милі,
Щоб були ви всі щасливі!
Щоб прожити вам цей рік
І без смутку і без бід,
Щоб з охотою трудились,
А у свято веселились
Успіхів вам у ділах,
І усмішок на устах.

Снігуронька: Так, всі труднощі позаду. Але глядачі чомусь занудьгували. Давайте відзначати вже. Адже свято ось - ось прийде!
Фея 1: А я знаю хто може нас розважити,
Фея 2: Дзідзьо ???
Фея 1: Ні ... Але нудно не буде! Це учні 6 класу з новорічною казкою «Коза Дереза». Зустрічайте!
Казка «Коза дереза»

Звучить музика з’являється  БАБА  Яга
БАБА Яга: Так, це я! Невже ви думали обійтися без Баби Яги? Так, так, я розумію, що мене ніхто не любить.
Фея 1: Ну і за що вас, шановна, любити-то? За те, що всі новорічні свята завжди псувала?
Фея 2: Або за те, що все дитинство вами лякали: «Не крась очі, на Бабу Ягу схожа будеш!»
Фея 1:Так, ви, шановна бабуля, далекі від ідеалу доброї новорічної бабусі, і зовні, і інтелектуально!
БАБА Яга: Ах, так? Теж мені, інтелектуали намалювалися, дєтки-інтернетки, та що ви без вашої Вікіпедії знаєте? А без Яндекс карти зможете обійтися? А я ось, неграмотна молодичка, всі двісті років на ступі без навігатора літаю, і багато чого вмію. Ось наприклад в ігри пограти.
БАБА Яга проводить ігри
Фея 1: Весело з тобою бабуля,  здивувала ти нас. Тож залишайся,  подивимося, який сюрприз нам приготували учні 7 класу.

Новорічна казка  від учнів 7 класу

Фея 1: Дякуємо , Снігуронько, Дід Мороз і вам гості за веселі і цікаві ігри та розваги. Але на жаль святкова програма підходить до кінця.

Фея 2:  Можливо, щось вдалося, а можливо і ні,
             Але ми програму готували від душі.

Фея 1: Тож приймайте на прощання найщиріші побажання:

Дід Мороз.  Дорогі мої друзі, шановна громадо!
Із роком Новим я віншую вас радо!
Снігуронька.
У новорічну святкову годину
Віншую і я вашу дружню родину!
Дід Мороз.  Щоб вам не знати бід та напасті,
В достатку цей рік провести, у щасті!
Хай свято ніколи ваш дім не лишає,
Хай радісний сміх ваш повсюди лунає!
Снігуронька.
Навчайтесь добру, здобувайте освіту,
Щоб гарним щоденником літо зустріти!
Хвороби нехай обминають ваш дім.
Хай затишно й лагідно буде у нім!
Дід Мороз. Щастя ясного! Здоров'я міцного!
Снігуронька. Добрих новин!Світлих стежин!
Фінальна пісня