Індивідуальний план роботи на період карантину (з 12.03 -12.05.2020 н.р)


  Індивідуальний план роботи
Каптан Тетяни Олександрівни
педагога-організатора Максимівського ліцею
на період карантину
(з 12.03 -12.05.2020 н.р)
№ з/п
Дата
Зміст роботи
Результат
1.
12.03
Складання плану роботи на період карантину
Індивідуальний план роботи на період карантину
Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
Розроблений ресурс для дистанційного навчання
(Viber, блог педагога-організатора
2.
13.03
Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину
Оновлений ресурс дистанційного навчання http://maksymivkanvk.blogspot.com/
3.
16.03
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, Viber, телефон тощо)

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

Робота зі шкільною документацією.
Корекція виховного плану на ІІ семестр

4.
17.03
Опрацювання фахової літератури, робота над методичною проблемою «Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх залучення до участі та проведення масових заходів»

Упорядкування папки виховних заходів (конспектів уроків тощо)

5.
18.03
Проведення індивідуальних консультацій  в онлайн режимі  учням, батькам, колегам (за запитом) в дистанційному форматі Viber.

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на платформі Prometheus

Сертифікат
6.
19.03
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Наука про навчання:  Що має знати кожен вчитель?» на платформі Prometheus
Сертифікат

Перегляд он-лайн - трансляції на
FB-сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти та науки Любомири Мандзій «Про організацію роботи вчителів під час карантину»

7.
20.03
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Впровадження інновацій в школах»
на платформі Prometheus
Сертифікат

8.
23.03
Оновлення сайту (блогу) педагога-організатора. Наповнення блогу   інформацією для батьків та учнів про «Коронавірус: профілактика і поширення»

Оновлення та розвиток власної інформаційної сторінки в рамках проекту «Всеосвіта»












Свідоцтво про публікацію матеріалу №KP210103
Свідоцтво про публікацію матеріалу №LA779773
Свідоцтво про публікацію матеріалу №ZZ501177
Грамота №HB798301
«Грамота за професіоналізм та високий фаховий рівень методичних розробок, виявлений в рамках проєкту «Всеосвіта»»
9.
24.03
Створення презентації за 2020/2021 н.р з національно-патріотичного виховання ліцеїстів

10.
25.03
Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні - травні

Знайомство з вебсервісом Google Classroom

11.
26.03
Перегляд онлайн-трансляції на
FB- сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти та науки Любомири Мандзій «Про закінчення навчального року, роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році»



Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Дизайн-мислення в школі» на платформі Prometheus

Сертифікат
12.
27.03
Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні - травні

13.
30.03
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

Робота зі шкільною документацією



14.
31.03
Онлайн участь у практичному вебінарі «Критичне мислення» на ED LAB:
Платформі Інноваційної освіти

Знайомство з  iLearn (безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн курсами та вебінарами для учнів та вчителів)


Пошук та розміщення на власному блогу  цікавих пізнавальних YouTube каналів для дітей

15.
01.04
Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у травні. Складання  сценаріїв мітингу, виховних заходів до Дня пам’яті та примирення і 75-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні


16.
02.04
Створення серверу DISCORD для дистанційного навчання
17.
03.04
Індивідуальні консультації для учнів,  вчителів та  батьків, які потребують допомоги під час реєстрації на сервері DISCORD

18.
06.04
Підготовка та підбір матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні - травні


Підбір матеріалів до Великодня  та розміщення на власному блогу  цікавих ідей декору та креслення великодньої упаковки; ідеї розпису сучасної крашанки, майстер-клас

19.
07.04
Розміщення на власному блогу  порад для батьків про виховання патріотичних почуттів у дітей в сучасних умовах

20.

08.04
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Академічна доброчесність» в студії онлайн-освіти «EdEra»

Сертифікат
21
09.04
Опрацювання фахової літератури, робота над методичною проблемою «Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх залучення до участі та проведення масових заходів»

22.
10.04
Участь у вебінарі: «Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення?» від Інни Дзиндри,  менеджера студії онлайн-освіти EdEra.
(сертифікат не видається)
23.
13.04
Робота зі шкільною документацією
Упорядкування папки педагога-організатора та класного керівника

Індивідуальні консультації для учнів,  вчителів та  батьків 6 класу, які потребують допомоги під час дистанційного навчання

Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»

День перший:
Ø Відкриття: «Тримай п'ять онлайн, освіто! Кола стійкості та привітання UNFPA»
Ø Сесія Андреаса Шляйхера: «Учительство України, зараз – ваш час»
Ø Сесія Руслана Гурака: «Освітня політика Державної служби якості освіти України в час пандемії»
Ø Сесія Марини Лютинської: «IT-рішення Microsoft• для українських освітян у світі, який змінився»






24.
14.04
Участь у вебінарі: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання»
(сайт «Всеосвіта»)
Сертифікат
№ ED570079

Участь  у практичному онлайн - марафоні (14.04-15.04) Юлії Матвієнко «Лідер в часи змін» на ED LAB: Платформі Інноваційної освіти

Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День другий:
Ø Сесія Наталії Кідалової:
«5 лайфхаків оцінювання під час дистанційного навчання»
Ø СЕЕН-практики: культивуємо доброту усвідомлено з Вікторією Яблонською






25.
15.04
Участь  у практичному онлайн - марафоні (14.04-15.04) Юлії Матвієнко «Лідер в часи змін» на ED LAB: Платформі Інноваційної освіти



Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День третій:
Ø  Сесія Сергія Колебошина: «Дистанційна освіта. Розвивати не можна відпускати. Де кома?»
Ø Сесія Любов Цукор:
«5 цікавих ідей використання онлайн-тестів у дистанційному навчанні»






26.
16.04
Участь у Всеукраїнському антикризовому онлайн-марафоні від цифрового видавництва MCFR:
ü Перегляд вебінару: «ZOOM у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи (1 година)»
ü Перегляд вебінару: «Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти (1 година)»



Сертифікат
Сертифікат
Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День четвертий:
Ø Сесія Тетяни Стус: «#ЖИВІПИСЬМЕННИКИ: ближче, ніж здається»
Ø Сесія Марії Єфросиніїної:
«Освіта без стереотипів»




27.
17.04
Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День п’ятий:           
Ø Сесія Cімонаса Шабановаса:
«Пройти милю у литовських шкільних чоботях»
Ø Сесія Наталії Мосейчук:
«Критичне мислення: воно нам треба?!»

Сертифікат
 № oEU 2020 / _1218_ від 17.04.2020 р.



Підвищення професійної майстерності шляхом проходження на  FB-сторінці: OpenSchool in UA  вебінару: «Інструменти для вирішення конфліктів: важливі навички для освітян»
Сертифікат
ID 1-417-20-1319
28.
21.04
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження навчання на дистанційному курсі «Фактчек: довіряй-перевіряй» в студії онлайн-освіти «EdEra»

Сертифікат
НОМЕР ac72b52af36141d59e2981a968c93432
29.
22.04
Перегляд онлайн-трансляції на
FB- сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти та науки Любомири Мандзій про завершення навчального року 2019/2020 та оцінювання учнів під час карантину


Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду на  FB-сторінці: OpenSchool in UA вебінару: «Медіаграмотність та інструменти перевірки інформації: текс, фото, відео»
Сертифікат
ID 1-422-20-0546
Самоосвітня  пошукова робота в мережі Інтернет

Моніторинг стану здоров’я учнів 6 класу

30.
23.04
Ознайомлення з планом роботи на травень, корегування щомісячного плану роботи педагога-організатора

Вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів, щодо активного функціонування учнівського врядування


31.

24.04
Підготовка до травневих свят,  пошук сценаріїв, створення відео колажу до Дня пам’яті та примирення

Пошук та підбір музичного супроводу до  запланованих шкільних онлайн заходів

32.
27.04
Опрацювання статей та відео - матеріалів на форумі педагогічних ідей «Урок» та «Всеосвіта»

Опрацювання наказів МОН. Методичних
рекомендацій

33.
28.04
Участь у конкурсі екологічних громадських ініціатив. Робота з учнем над проєктом «Осередок юного дослідника у парковій зоні Максимівського ліцею»

34.

29.04
Робота з учнівським активом. Організація  флешмобу "Ніхто не забутий, ніщо не забуто".( фото учнів з портретом прабабусі чи дідуся, які брали участь Великій Вітчизняній Війн)


Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Підвищуємо кваліфікацію онлайн» на платформі         цифрового видавництва MCFR
Сертифікат
35.
30.04
Робота з учнем над проєктом «Осередок юного дослідника у парковій зоні Максимівського ліцею».
Корекція фотографій. Пошукова діяльність.


30.04
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження Всеукраїнського вебінару «Прикладні ігри в роботі шкільного психолога, соціального педагога, педагога-організатора, класного керівника, тьютора, асистента вчителя»
https://akademija-ig.esclick.me/BxOzF4PMYT0u (запис вебінару)

36.
04.05
Підбір матеріалу, програми для створення відеопривітання учнів ліцею з Днем пам’яті та примирення і 75-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

37.
05.05
Робота зі шкільною документацією

Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах закладу освіти (Facebook) та в телефонному режимі

38.
06.05
Робота з учнем над проєктом «Осередок юного дослідника у парковій зоні Максимівського ліцею».
Корекція фотографій. Пошукова діяльність.

39.
07.05
Підбір матеріалу, дитячих фотографій, пошук програми для створення відеопривітання учнів ліцею з Днем пам’яті та примирення і 75-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

Співпраця з учнівським врядуванням. Організація та проведення на шкільній Facebook  сторінці  онлайн  конкурсу "Дівчина Весна"

40.
08.05
Наповнення шкільної  сторінки  Facebook  цікавими матеріалами для дітей про Другу світову війну

Організація на  шкільній сторінці Facebook  флешмоб до 9 травня "Ніхто не забутий, ніщо не забуто"

Організація челенджу до Дня матері, привітання учнями своїх матусь на шкільній сторінці Facebook



Знайомство та робота з програмою для створення колажу InShot

41.
12.05
Пошук матеріалу до проведення Дня Європи