Індивідуальний план роботи
Каптан Тетяни Олександрівни
педагога-організатора Максимівського ліцею
на період карантину
(з 12.03 -12.05.2020 н.р)
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Результат
|
1.
|
12.03
|
Складання плану роботи на період карантину
|
Індивідуальний
план роботи на період карантину
|
Самоосвітня діяльність (пошук інструментів
та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу
дистанційного навчання учнів)
|
Розроблений
ресурс для дистанційного навчання
(Viber,
блог педагога-організатора
|
||
2.
|
13.03
|
Дистанційне консультування батьків учнів
щодо навчання на період карантину
|
|
Підбір, розробка і розміщення навчальних
матеріалів для учнів на період карантину
|
|||
3.
|
16.03
|
Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, Viber,
телефон тощо)
|
|
Перевірка виконаних учнями робіт, надання
зворотного зв’язку
|
|||
Робота зі шкільною документацією.
Корекція виховного плану на ІІ семестр
|
|||
4.
|
17.03
|
Опрацювання фахової літератури, робота над
методичною проблемою «Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх
залучення до участі та проведення масових заходів»
|
|
Упорядкування папки виховних заходів
(конспектів уроків тощо)
|
|||
5.
|
18.03
|
Проведення індивідуальних консультацій в онлайн режимі учням, батькам, колегам (за запитом) в
дистанційному форматі Viber.
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Протидія та попередження булінгу
(цькуванню) в закладах освіти» на платформі Prometheus
|
Сертифікат
|
||
6.
|
19.03
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі Prometheus
|
Сертифікат
|
Перегляд он-лайн - трансляції на
FB-сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти
та науки Любомири Мандзій «Про організацію роботи вчителів під час карантину»
|
|
||
7.
|
20.03
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Впровадження інновацій в школах»
на платформі Prometheus
|
Сертифікат
|
8.
|
23.03
|
Оновлення сайту (блогу)
педагога-організатора. Наповнення блогу
інформацією для батьків та учнів про «Коронавірус: профілактика і
поширення»
|
|
Оновлення та розвиток власної інформаційної
сторінки в рамках проекту «Всеосвіта»
|
Свідоцтво про публікацію матеріалу №KP210103
Свідоцтво про публікацію матеріалу №LA779773
Свідоцтво про публікацію матеріалу №ZZ501177
Грамота №HB798301
«Грамота за професіоналізм та високий фаховий рівень методичних
розробок, виявлений в рамках проєкту «Всеосвіта»»
|
||
9.
|
24.03
|
Створення презентації за 2020/2021 н.р з
національно-патріотичного виховання ліцеїстів
|
|
10.
|
25.03
|
Підготовка та підбір матеріалів до
запланованих виховних заходів у квітні - травні
|
|
Знайомство з вебсервісом Google Classroom
|
|||
11.
|
26.03
|
Перегляд онлайн-трансляції на
FB- сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти
та науки Любомири Мандзій «Про закінчення навчального року, роботу шкіл в
період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році»
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Дизайн-мислення в школі» на
платформі Prometheus
|
Сертифікат
|
||
12.
|
27.03
|
Підготовка та підбір матеріалів до
запланованих виховних заходів у квітні - травні
|
|
13.
|
30.03
|
Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер,
телефон тощо)
|
|
Робота зі шкільною документацією
|
|||
14.
|
31.03
|
Онлайн участь у практичному вебінарі
«Критичне мислення» на ED LAB:
Платформі Інноваційної освіти
|
|
Знайомство з
iLearn (безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн
курсами та вебінарами для учнів та вчителів)
|
|
||
Пошук та розміщення на власному блогу цікавих пізнавальних YouTube каналів для
дітей
|
|
||
15.
|
01.04
|
Підготовка та підбір матеріалів до
запланованих виховних заходів у травні. Складання сценаріїв мітингу, виховних заходів до Дня
пам’яті та примирення і 75-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій
війні
|
|
16.
|
02.04
|
Створення серверу DISCORD для дистанційного
навчання
|
|
17.
|
03.04
|
Індивідуальні консультації для учнів, вчителів та
батьків, які потребують допомоги під час реєстрації на сервері DISCORD
|
|
18.
|
06.04
|
Підготовка та підбір матеріалів до
запланованих виховних заходів у квітні - травні
|
|
Підбір матеріалів до Великодня та розміщення на власному блогу цікавих ідей декору та креслення
великодньої упаковки; ідеї розпису сучасної крашанки, майстер-клас
|
|
||
19.
|
07.04
|
Розміщення на власному блогу порад для батьків про виховання
патріотичних почуттів у дітей в сучасних умовах
|
|
20.
|
08.04
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Академічна доброчесність» в
студії онлайн-освіти «EdEra»
|
Сертифікат
|
21
|
09.04
|
Опрацювання фахової літератури, робота над методичною
проблемою «Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх залучення
до участі та проведення масових заходів»
|
|
22.
|
10.04
|
Участь у вебінарі: «Як навчатися онлайн і
прокачувати критичне мислення?» від Інни Дзиндри, менеджера студії онлайн-освіти EdEra.
|
(сертифікат не видається)
|
23.
|
13.04
|
Робота зі шкільною документацією
Упорядкування папки педагога-організатора та
класного керівника
|
|
Індивідуальні консультації для учнів, вчителів та
батьків 6 класу, які потребують допомоги під час дистанційного
навчання
|
|||
Участь в Антикризовому національному
онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День перший:
Ø Відкриття: «Тримай п'ять онлайн, освіто! Кола стійкості та
привітання UNFPA»
Ø Сесія
Андреаса Шляйхера: «Учительство України, зараз – ваш час»
Ø Сесія Руслана Гурака: «Освітня політика Державної служби якості
освіти України в час пандемії»
Ø Сесія Марини Лютинської: «IT-рішення
Microsoft для українських освітян у світі, який змінився»
|
|||
24.
|
14.04
|
Участь у вебінарі: «Підліткова депресія.
Причини виникнення та алгоритми подолання»
(сайт «Всеосвіта»)
|
Сертифікат
№
ED570079
|
Участь
у практичному онлайн - марафоні (14.04-15.04) Юлії Матвієнко «Лідер в
часи змін» на ED LAB: Платформі Інноваційної освіти
|
|
||
Участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp
Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День другий:
Ø Сесія Наталії Кідалової:
«5 лайфхаків оцінювання під час дистанційного навчання»
Ø СЕЕН-практики: культивуємо доброту усвідомлено з Вікторією
Яблонською
|
|||
25.
|
15.04
|
Участь
у практичному онлайн - марафоні (14.04-15.04) Юлії Матвієнко «Лідер в
часи змін» на ED LAB: Платформі Інноваційної освіти
|
|
Участь в Антикризовому національному
онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День третій:
Ø Сесія Сергія Колебошина:
«Дистанційна освіта. Розвивати не можна відпускати. Де кома?»
Ø Сесія Любов Цукор:
«5 цікавих ідей використання онлайн-тестів у дистанційному навчанні»
|
|||
26.
|
16.04
|
Участь у Всеукраїнському антикризовому
онлайн-марафоні від цифрового видавництва MCFR:
ü Перегляд вебінару: «ZOOM у дистанційному освітньому процесі:
алгоритм роботи (1 година)»
ü Перегляд вебінару: «Дистанційне навчання: психологічні та методичні
аспекти (1 година)»
|
Сертифікат
Сертифікат
|
Участь в Антикризовому національному
онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День четвертий:
Ø Сесія Тетяни Стус: «#ЖИВІПИСЬМЕННИКИ: ближче, ніж здається»
Ø Сесія Марії Єфросиніїної:
«Освіта без стереотипів»
|
|||
27.
|
17.04
|
Участь в Антикризовому національному
онлайн-EdCamp Ukraine 2020: школа зараз і у «світі після»
День п’ятий:
Ø Сесія
Cімонаса Шабановаса:
«Пройти милю у литовських шкільних чоботях»
Ø
Сесія Наталії
Мосейчук:
«Критичне мислення: воно нам треба?!»
|
Сертифікат
№ oEU
2020 / _1218_ від 17.04.2020 р.
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження на FB-сторінці: OpenSchool
in UA вебінару: «Інструменти для
вирішення конфліктів: важливі навички для освітян»
|
Сертифікат
ID 1-417-20-1319
|
||
28.
|
21.04
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження навчання на дистанційному курсі «Фактчек: довіряй-перевіряй» в
студії онлайн-освіти «EdEra»
|
Сертифікат
НОМЕР ac72b52af36141d59e2981a968c93432
|
29.
|
22.04
|
Перегляд онлайн-трансляції на
FB- сторінці МОН виступ в.о Міністра освіти
та науки Любомири Мандзій про завершення навчального року 2019/2020 та
оцінювання учнів під час карантину
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
перегляду на FB-сторінці: OpenSchool
in UA вебінару: «Медіаграмотність та інструменти перевірки інформації: текс,
фото, відео»
|
Сертифікат
ID 1-422-20-0546
|
||
Самоосвітня
пошукова робота в мережі Інтернет
|
|||
Моніторинг стану здоров’я учнів 6 класу
|
|||
30.
|
23.04
|
Ознайомлення з планом роботи на травень,
корегування щомісячного плану роботи педагога-організатора
|
|
Вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів,
щодо активного функціонування учнівського врядування
|
|||
31.
|
24.04
|
Підготовка до травневих свят, пошук сценаріїв, створення відео колажу до
Дня пам’яті та примирення
|
|
Пошук та підбір музичного супроводу до запланованих шкільних онлайн заходів
|
|||
32.
|
27.04
|
Опрацювання статей та відео - матеріалів на
форумі педагогічних ідей «Урок» та «Всеосвіта»
|
|
Опрацювання наказів МОН. Методичних
рекомендацій
|
|||
33.
|
28.04
|
Участь у конкурсі екологічних громадських
ініціатив. Робота з учнем над проєктом «Осередок юного дослідника у парковій
зоні Максимівського ліцею»
|
|
34.
|
29.04
|
Робота з учнівським активом.
Організація флешмобу "Ніхто не
забутий, ніщо не забуто".( фото учнів з портретом прабабусі чи дідуся, які брали
участь Великій Вітчизняній Війн)
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження вебінару «Підвищуємо кваліфікацію онлайн» на платформі цифрового видавництва MCFR
|
Сертифікат
|
||
35.
|
30.04
|
Робота з учнем над проєктом «Осередок юного
дослідника у парковій зоні Максимівського ліцею».
Корекція фотографій. Пошукова діяльність.
|
|
30.04
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
проходження Всеукраїнського вебінару «Прикладні ігри в роботі шкільного
психолога, соціального педагога, педагога-організатора, класного керівника,
тьютора, асистента вчителя»
|
https://akademija-ig.esclick.me/BxOzF4PMYT0u (запис вебінару)
|
|
36.
|
04.05
|
Підбір матеріалу, програми для створення
відеопривітання учнів ліцею з Днем пам’яті та примирення і 75-ї річниці
перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
|
|
37.
|
05.05
|
Робота зі шкільною документацією
|
|
Співпраця з батьками з питань організації
контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групах закладу
освіти (Facebook) та в телефонному режимі
|
|||
38.
|
06.05
|
Робота з учнем над проєктом «Осередок юного
дослідника у парковій зоні Максимівського ліцею».
Корекція фотографій. Пошукова діяльність.
|
|
39.
|
07.05
|
Підбір матеріалу, дитячих фотографій, пошук
програми для створення відеопривітання учнів ліцею з Днем пам’яті та
примирення і 75-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
|
|
Співпраця з учнівським врядуванням.
Організація та проведення на шкільній Facebook сторінці
онлайн конкурсу "Дівчина
Весна"
|
|||
40.
|
08.05
|
Наповнення шкільної сторінки
Facebook цікавими матеріалами
для дітей про Другу світову війну
|
|
Організація на шкільній сторінці Facebook флешмоб до 9 травня
"Ніхто не забутий, ніщо не забуто"
|
|||
Організація челенджу до Дня матері,
привітання учнями своїх матусь на шкільній сторінці Facebook
|
|||
Знайомство та робота з програмою для
створення колажу InShot
|
|||
41.
|
12.05
|
Пошук матеріалу до проведення Дня Європи
|